Om inaktiviteten på bloggen

Jeg havde en plan om at opdatere bloggen jævnligt, men det har rent ud sagt manglet med inspiration, motivation og tid, siden jeg skrev om den skuffende Moses-film i januar. Der var et bryllup, som stjal det meste af opmærksomheden de efterfølgende måneder.

Til gengæld er jeg ganske tilfreds med det indhold, jeg har produceret, så jeg føler intet behov for at nedlægge siden blot pga. inaktivitet. Den skal få lov at blive stående. Tak fordi du har fulgt med.

Og hvem ved, måske jeg engang i nær fremtid bliver grebet af en trang til at skrive noget mere herinde…

Skriv et svar

